Oooo ortamların neşesisin sen. Çok eğlenceli, komiksin. Gırgır, şamata ne ararsan var sende. Tabii ciddi olabiliyorsun. Çok sevimlisin sen. Tebrikler!
Sen Ateşpare kitabından Aşkın Erizgi'sin! Aşkın kadar güçlü ve hırslısın. Eşitsizliğie tahammülün yok
Güzel bir savunmacısın. Kolay kolay yalan söyleyebilirsin. Hatta yalan söylerken hiç duraksayıp düşünmezsin. Kendini ve arkadaşlarını hep savunursun. Hiç kimseye ihanet etmezsin. Tam tersi yakın arkadaşlarına yardımda bulunursun. Gözün açık devam et.
Dünyanın en büyük lideri,Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu.. Sen de ATATÜRK gibi özel yaşamında sadelikten yanasın.Karizmatik,bilgili,zeki ve cesursun.İşlerinde sabırlı planlarında kararlısın.Özgürlüğüne düşkünsün birilerinin sana emir vermesi,yönetmesi hiç hoşuna gitmiyor.Model alınacak bir kişiliğe sahipsin ve harika olduğun için seni çekemeyenler çok ama seni bilenler,anlamak isteyenler ve gerçekten anlayanlar çok seviyor hatta onlar için vazgeçilmezsin.Çok iyimser,hoşgörülü ve merhametlisin fakat düşmanlarına karşı acımasızsın.Sen bilimi,aydınlığı ve gelişmeyi temel alıyorsun.İdeolojik görüşün Cumhuriyet rejimi;soyal,demokratik ve laik devlet anlayışını benimsiyorsun.Seni tebrik ediyor ve bu yolda ilerlemeni diliyorum..
Evliysen bunu işaretle :)
Sizin temel düşünceleriniz genelde işleri nasıl sonuçlandıracağınızı planlamak üzerine yoğunlaşmış. Sistematik bir yaklaşım geliştirerek işleri, ilişkilerinizi ve hatta yaşamı anlamaya çalışıyorsunuz. Siz kendinizi çevrenizde ki kaynakları arttıran bir insan olarak görüyorsunuz. Çevrenizdeki yetenekleri ve kaynakları araştırıyor, deneme yanılma yolu ile dünyanızı tanımaya çalışıyorsunuz. Keşifleriniz ile yetenekli insanları ve kaynakları doğru yerde kullanma gücünü kazanıyorsunuz. Eğlenmek sizin için bir olaydaki bütün gerçekleri araştırmak ve tüm parçaların doğru yerine oturmasını sağlamak demektir. Siz bir işte ya da ilişkideki başarılı kısımları büyük bir dikkat ve zevkle incelersiniz. Her başarılı bölüm sizin için tekrar değerlendirebileceğiniz ya da başka bir alanda yeniden kullanabileceğiniz değerli bir parçadır. Birçok kişinin şaşkın ve hayranlık dolu bakışları altında siz var olan kaynaklardan yeni ve orijinal kavramlar, fikirler, olgular yaratırsınız. Teknik yaklaşımınız, rahatlıkla eksik yapılan işleri hemen görmenizi sağlar. Bu başkalarında kendilerini savunma ihtiyacı doğurabilir ve sizi aşırı ciddi olmakla suçlayabilirler. Genelde bir hata yapıldığında siz bunu fark eden ilk kişi olduğunuz için insanlar sizden çekinmeye başlayabilir. Fazla hareketin olmadığı bir ortamda özellikle dikkatli olun. Yeniliklerin olmadığı bir ortamda kendinizi değişmez bir döngü içinde hissedebilir ve mutsuzluk yaşayabilirsiniz. Başkaları sizi negatif, mızmız yada sorun arayan birisi olarak görebilir. Gerçekte siz aslında sadece kayıpsınız ve ne istediğinizi bulmaya çalışıyorsunuz. Eğer sarıyı portakal renginden daha çok seviyorsanız, kişisel gelişiminiz başkaları ile olan ilişkilerinizden daha önemli demektir. Eğer portakal rengini sarıdan daha çok seviyorsanız, başkalarının ihtiyaçlarını kendi ihtiyaçlarınızdan daha önce düşünüyorsunuz demektir.
İyimser birisin.Heşeyi seversin,Herkese yardım edersin, hiçbir kötü bir yönün yok:D Kısacası: Çok İyisin:D
Tedavi gerektiren bir rahatsızlığınız olabilir
Evleneceğiniz kişinin ismi B harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Unutma bu test yalan söylemez beğenmediysen yanlış çözmüşsündür
Sende bizdensin kız...Deli olmak bir ayrıcalıktır Hep Deli ol Hep Deli kal Çılgınca yaşa.... Crazy 4ewa !!
Sen mi pskopatsın mümkün değil meleksin sen melek ..
Evet sen bir karnabaharsin icin icine sığmıyor çok aktifsin
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Sizi seven kişinin baş harfi D çevrenizde ki D'lere dikkat edin.
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Suat olucak...Sakinliği, refahı ve sorunsuz bir hayatı aradığınız söyliyebiliriz.
Einstein gibi akıllısınız . Çook akıllı olmasanızda aklınız iyi çalışıyor.
Sınıfın pesimisti sensin. Karamsarlığa bürünmüş, melankolik ruh.
Ahh tatLm MaqLeSef ßuquN Seny itiCi ßuLdum.. ;D Kusura ßaqMa resimDéKi kadar oLmasada ßuquN ßi ÇirkinLik Var ÜzeriNdé.. TeqRar qeLdiqiNdé Söz ÇekiCi ßulacam SeNy ( aRkadasLarına haVa aTarSın ;D )
Vay canına! Felix'in ideal tipine bu kadar benzemeyi nasıl başardın? Birlikte ne güzel brownieler yapardınız kim bilir. Umarım bir gün onunla tanışırsın.
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗