“Ben diktatör olsaydım sen bana bunu soramazdın. Bir takım inkılap zaruretiyle bir takım yenilikleri kabul ettirmeye çalışan adam diktatör değildir! Diktatör, hoşgörüsü olmayan adamdır. Karşısında her fikir söylenemeyen adamdır. Diktatör, kendi düşüncelerine aykırı fikir söyleyenlere kin güden adamdır. Bunun haricinde diktatörlük, tehlike, inkılap, fevkalade zamanlarda lâzım bir demokrasi müessesesidir. Demokrasi tarihinde böyle muvakkat böyle muvakkat diktatörlüklere rastlanır. Benim, on beş senedir, bazı fikirleri bu memleket hayrına kabul ettirmek için sarf ettiğim gayretlerde hiç bir şahsi endişe yoktur. Benim, belki demokrasinin anladığı manada diktatörlüğe benzer hareketlerim görülmüştür. Fakat, Tiran asla olmadım.” Yani ulu önder Atatürkü diktatör olarak düşünenler olabilir fakat o milletinin iyiliğinden başka birşey düşünmeyen bir insandı.Bir diktatör değildi. Sonuç=Sen bir diktatör değilsin ama bir nebze de olsa Atatürk gibi düşündüğün için büyük gurur duyabilirsin.
Güya sinsi sinsi bakınan, sinsi sinsi yürüyen, sinsi sinsi planlar kurup o sevimsiz sarı kuşu mideye indirmeye çalışan gayet salak ama müthiş sevimli siyah beyaz kedicik. Kırmızı burnunu ısırasım gelir sık sık. Bir de 'öksürük tıksırıp hapşuruk höksürük hıksırık' şeklinde uydurma bi öksürmesi vardır ki, hastasıyım...
МiLLi тaкıмıмızıη вaşaяıLı FiLє вєкςiSidiя.мaςLaяda SσğuккaηLı uSLuвuγLa diккaт ςєкєя,яaкiвi iLє кaLdığı тєкє тєк pσziSγσηLaяda яaкiвiηi ςσк кσLaγ şaşıятaη ,Siηiяiηє haкiм σLaмaγaη Sєят вiя σγuηćuduя, мiLLi тaкıмıмızıη єLdє єттiği вaşaяıLaяda ωσLкaηıη paγı вüγüктüя.яaкiвiηiη кüFüя єтмєSiηi γєdiяємєγip diяєк SaLdıяıя.ςσğu тσpςu σηdaη кσякaя.кσdu мu σтuятuя...