Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Gerçekten kafayı yemişsiniz ders çalışa çalışa delirdiniz bırakın biraz kafayı dinleyin yoksa ötü sonuşlarla karşılaşabiliriz (kendini öldürmek gibi) :)))
"Ne iş olsa yaparım." türünden birisin.Her türlü mesleğe uyum sağlayabilecek bir kişiliğe sahipsin.Bıraksanız 2 üniversite bitirip üstüne masterlarını yapar.Aristotales gibi insansın valla :)
Çok güzel bir yaşam içindesin hayatta ne için var olduğunu biliyorsun hayatı yaşamayı bildiğin gibi ölümden sonrasını da düşünüyorsun. Doğru yoldasın... Aynen devam...