Sen peçete yiyen birisin! Yanlışmı? Ozaman kağıt yiyorsun. Sen her türlü yemeği yiyorsun. Plastik şişe olsa bile yersin! Artık yemeyi bırak annen sana yemek yapmaktan bıktı,hemde zayıflarsın😻😻
Herkese karşı samimi duruyorsun ama aslında içinde bilmedikleri bir aslan yatıyor. Senin en iyisini bulmana gerek yok çünkü sen zaten en iyisisin
Sen seungminin ideal tipisin! Hayat dolu ve mizah anlayışlı.
Vay canınaaa! KArşımızda şu an tam bir drama queen duruyor! Mutluluktan bayılmamışsındır umarım. Beraber herşeyi abartırsınız siz!!
Sevdiklerine karşı çok sevecen ama bir o kadar da korumacısın. Seninle tanışan insanlar tarafından sık sık "seninle tanışmadan önce biraz çekinmiştim" ithamlarına maruz kalıyorsun
O zaman senin bias’ın Seungmin çünkü vokalde ve Dans’da çok iyi hata sesi kemana benziyor!!!
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun