Sen tam bi kahramansın. İnsanların senin yanındayken endişelenmesine gerek yok.
Gururlu karaarlı cesur ve kuvvetlisin.SEn yağmur perisisin.Son derece enerjiksin.Spor yapamyı seviyorsun
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Şakacı ve son derece sevimlisin. Olumlu bir karaktere sahipsin. En önemli gücün, insanlarla iletişim kurabilme yeteneğin. Su gibi sen de bulunduğun ortama uyuyorsun. Duyguların ve en derin heyecanlarınla iletişim halindesin.
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Sen zeynepsin çünkü Zeynep gibi buz küpü gibisin sen tam bir ışık insanısın duru güzelliğin zarif tavırların ve içsel gücünle bulunduğun ortamı aydınlatıyorsun.Giyimin sözlerin ve duruşun hep ölçülü ama etkileyici.
Sen tam bir Galatasaray taraftarı olarak doğmuşsun asaleti ile ünlüsün güçlüsün hep kazanansın çok güzelsin
Senin İçinde Bir Galatasaray Sevgisi Var
Sen hem üzgün hem de neşelisin Arada modun düşünce şarkı dinlersin
Senin hayatın çok karışık dayanmak senin için bazen zor bazen çok kolay
Bazen kendini mutLu hissedip bazende dünyanın en karamsar insanı oLabiLiyosun. Etrafına güLücükLer saçıp mutLu izLenimi verdiğinde biLe zihnini daima meşguL eden sorunLar yaratıyosun. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLenmek bazen mutLu oLmanın tek yoLu..
Senin için dedikodu vazgeçilmez bir eğlence. Etrafında olup bitenlerin hepsini ama hepsini öğrenmek , bir ayrıntıyı bile kaçırmamak istiyorsun. Ama bu kadar olmaz. :D Paraya , lüks yaşama çok önem veriyorsun. Para her şeyden önce geliyor senin için. Ve tabii insanların hakkında düşündükleri de çok umrunda. Herkesin gözünde bir numara olmak , herkesi kıskandırmak istiyorsun. Bence kendine engel olmalısın. xD
Saflığın ve temizliğin simgesidir. İnsanlara ferahlık ve güven duygusu verir. Sağlığa önem verir.
Bazen havalı bazen sevecensin.Çok dengesizsin.Ama tam kıvamını tutturmuşsun.Çok iyilik insana zarardır.Çok kötülük de aynı.Sen tam ortasısın
Eğlenceli ve Nazik birisisin bu Gruba uyabilirsin !
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎