Sessiz sakin ama cok zekisiniz. dost canlisi, sevilmeyi bekleyen tavirlariniz ilgi cekiyor. kucuk bir arkadaş grubu size yetiyor. fazla populer olmasaniz da yakinlarinin el ustunde tuttugu birisiniz
Bazen kendini mutLu hissedip bazende dünyanın en karamsar insanı oLabiLiyosun. Etrafına güLücükLer saçıp mutLu izLenimi verdiğinde biLe zihnini daima meşguL eden sorunLar yaratıyosun. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLenmek bazen mutLu oLmanın tek yoLu..
Seni sevdiklerini anlamalısın
Senin karakterin chucky ey şeyi alıp ne görüşen alıp öldüğüsün dışarıda ve evde
Jungkook gibisin onun yakışıklı gına hoş birisini kaslı sına tam yakışır sana çok güçlü birini haketiyosun tam seni jungkook ruh eşin 💘
Jhope gibi yakışıklı tatlı şirin hoş birisini bulamasın nasıl da sevindir bak şu tatlığına
Vayyy genclik atesi hea normaldir bu sehirde cıkman geceler geceler akar gider geceler ehüxD
Efendi insanları seversiniz siz. Müstakbel eşinizden de düzgün bir yaşam, pratik bir zekâ ve olgun davranışlar bekliyorsunuz. Ne yaparsa yapsın, başarıya ulaşacaklardan müstakbel eşiniz. Sağlam bir kariyer sahibi, kendi ayakları üzerinde duran, sakin ve yetenekli biri. Ayrıca bilgili olduğu kadar da mantıklı da… Böyle birinden maddi ve manevi çok destek görürsünüz. Saygılı ve oturaklı yapısı ile insanlar arasında da dikkat çeken biri olur. Onu, yanınızda gururla taşıyabilirsiniz. Mutluluklar dileriz…
En olgun yaş ama sana biraz fazla kaçıo heralde...xD
MASMAVİ GÖZLERİ KIZLARI VE ERKEKLERİN İLGİSİNİ ÇEKEN BİR CİNS TİR
Jimin gibi tatlı ko şirin ko ve de seksi ponçik gibisin hemen yakala kaçırma sakın
Wao kız sen benden akılı çıktın senden korkulu haa iyi bak ponçik jimine tamam mı aşkım
Ama üzülme :) Sen özünde iyi niyetli birisi olabilirsin. Ama ona benzemiyorsun üzgünüm :(
Çok kaslı ve yakışıklı acaip birii . suga ile çıkıyo olabilirler
Büyüyünce harika biri olucağından hiç şüpen olmasın
Üzülmeni istemem ama verdiğin cevaplara göre seni sevmior.boşver en iisi sen onu unutmaya çalış...
Sana karışılmaz ooo korkuyorumm annee!!!
Sen bir Jimin fanısın ve onun ''SEVGİLİSİSİN''
Senin de bu şarkıyı dinleyince için kıpır kıpır oluyor yerinde duramıyorsun dostum. Hadi oynayalım!
Oraya çok gitmek istiyosun senin hayalin koreye gitmek
Hangi BTS üyesisin? Testini çözdün ve Kim Tae Hyung çıktı.Bunu arkadaşlarınla paylaş ve arkadaşlarında hangi üye olduğunu öğrensinler.
Avcunun içi gibi biliyorsun btsi maşşallah! diyebileceğim birşey yok
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Çok fazla gülüyorsun ,böyle devam edersen 10 yıl sonra gülmekten öleceksin !
Boğa kadar güçlülerin arasında kaldın ! ama yakışır...
Hiç bir şeyden haberin yok senin daha çok çalışman lazım
Jimin gibi komik ve çok hareketli birisin arkadaşların bu halini çok seveçek aynen böyle devam et
Biasını tanıysun yani çakma army değilsin onu anladık bu teste
Junkook'u Kendin Gibi Tanıyorsun!Biasın/Oppan Boşuna Jungkook Değil !
Kızım sen tanıdıgna emin misin bence j hope benim biasım diye dollanma
Sen onun gibi ponçik ve güzel birisin onun tatlılığı aynı sen herke jimin gibi olur yani şarşırma aşkko
Çok harika ve romantik bir gece vaaaaay
Senin filmin olsa olsa korku filmi görünüşlü komedi filmi olan scary movie olur sen devam et bu yoldaa
Sen Jason Voorhes'sın.Önüne geleni öldüreceksin.Seninleyiz.Fakat tek yapman gereken ölmeyip öldüreceksin.Hadi Camp Crystal Lake'e
Sen çok hareketli birisin. Yaptığın fedakarlıklar ile hem kendini hem de diğer insanları mutlu ediyorsun. Lolipopları kim sevmez ki zaten ;) ?
Şarkı söylemeyi, dans etmeyi, aşkı, sevgiyi, dostluğu çok seviyorsun ve sen VİOLETTA'sın
İnsanların korkmalarını zorlayan bir karaktersiniz...
Vay be kıskandım... pembe prens senin biasın göbek adın şanslı olmalı
Opulmesi gereken ve bizlere en mutlu anlari yasatan kutsal yerimiz.Sevgililerin vazgecilmez adresi kimi zaman.Sanslisiniz bu sansi kullanin ve daimi mutlu olun...
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Asla suçluluk hissetiremeyeceğiniz kişilikleri temsil eder. Yetenekleri zamana meydan okur. Önsezileri güçlüdür.
Walt Disneyin kahve rengi gozlu ve sacli en guzel prenseslerinin basinda kendisi yer alir.Her zaman masumlugu ve temiz kalpli olusu kendisini ve guzelligini olumsuz kilmistir...
Bu hırslı öğrenciler erken kalkarlar ve her zaman en önde oturmak isterler, tesadüfen yerlerine birisi oturmuşsa çekinmeden kavga edip yerlerinden kaldırırlar. Gözlerinden uyku akar bir gün sonraki derse çalışmak için geç yatmışlardır ve yer kapabilmek için erken kalkmışlardır. Çalıştıklarını göstermek için hocalara saçma saçma sorular yönlendirirler ve hocanın başkasına sorduğu sorulara dahi atlayıp cevap verirler. Sınavdan 1 gün önce kalp krizi geçirmezlerse yüksek not alma şansları yüksektir ancak diğer öğrenciler tarafından pek sevilmezler.Mezuniyetlerini gastrik ülser tanısıyla yaparlar.
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Suat olucak...Sakinliği, refahı ve sorunsuz bir hayatı aradığınız söyliyebiliriz.
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Siz tam bir koyu fenerlisiniz kanınız sarı-lacivert akacak :)
Neşeli , yakışıklı , tatlı ve şirin bir grup seviyorsun
Yıldızınız : Güneş (En üstün güç temsilcisi) Gurubunuz : Ateş, pozitif Burcunuzun cinsiyeti : Erkek Üstün yeteneğiniz : Plan kurma Özelliğiniz : Cömertlik Emeliniz : Yükseğe ulaşmak Amacınız : Çok şeye kavuşmak Yenmeniz gereken huyunuz : Kendini beğenmek Uğurlu gününüz : Pazar Uğurlu taşınız : Sarı safir, sarı pırlanta Uğurlu renkleriniz : Koyu sari, altın sarısı ve orkide Uğurlu çiçekleriniz : Kırmızı gül ve orkide Uğurlu kokularınız : Misk, portakal çiçeği ve gül
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Jimin gibi çoookkkk çalışkan birisin demek ki!!!!
Jimin olmak çok doğal bir duygudur. Herkes Jimin olabilir. :D <3 (Ponçik Jimin <3)
Sen tam bir GÜZELLİKSİN jiminin ideal tipi olmak zordur asla hayallerinden vazgecmeyen çok iyiliksever birisin
Jimin gibi eglenceli birisin ve arkadaslarina deger veriyorsun!
Kookieeeee :D O gözlere bakarak uyuyabileceğini sanmıyorum :D
Woah cidden bizim mükemmel hoşikimize senin gibi biri yakışırdı ona iyi bak 😘😘