Evet sesin güzel.Hem de Rapunzel'in ki kadar :)
Test
Herşeyinle liam payneyi gösteriyorsun
Hannah Montana ne demiş? ''Kimse mükemmel değildir. Ben deniyorum.'' Notun çok kötü değil. Denemeye devam :)
Tam bir mesesin!
Taylor kadar asil ve güzelsin.Herkes seni destekliyor ve seni seviyorlar.Kendine güvenin çok fazla.Bu yüzden bazı şeyleri yaparken dikkat etmelisin.