Tam Seungmin'in ideal tipisin! Yoksa sen de mi onun gibi evine uçak çarptığı halde okula gittin? Siz ikiniz de bunu yapabilecek kadar umursamazsınız!
Sen eğlenceli bir insansın, Paris çok güzel bir yer ziyaret etmiştim eminim senden, beğeneceksin, Sen hem havalı bir insan hemde eğlenmeyi seven bir insansın
Vayy. Bu oppa çok şekerrr. Luhan senin ruh öküzunn. Hadi bunu facebookta paylas :))
Sen çok saf bir insansın. Herkese inanıyor ve guveniyosun hemen. Biraz dikkatli ol senin bu iyi niyetini kullanan çok pislik var.
Bir Koreli kadar iyisin.Korece biliyomusun??Bence Kore'ye Git :)
Neşeli , yakışıklı , tatlı ve şirin bir grup seviyorsun
Knk bu kadar mal olma hayata fazla jfdtgf
Gerçek bir staysin ve skz i iyi taniosun
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^