Sen grubun en sakinisin ama içinde bir yerde bu sakinliğinden eser kalmıyor.
Sen Winter gibi çok soğukkanlı ve havalı birisin. Tehlikeli, güzel gozlerine bakanlar pisman olur❄️🖤
Sen arkadaşlarını seven içine kapanik birisin
İçe kapanık arkadaşlarının mutluluğunu isteyen tarzı hoş olan birisin!