Twilight konusunda 1 numarasın.Herşeyi eksiksiz biliyorsun. Sıkı bir fun'sın.Twilight ekibi senin gibisini kaybetmek istemez doğrusu!
Aynı bella swan gibisiniz; tutkulu bir aşık ve tehlike manyağı bir insan
Çok kaba biri olduğunu malesef açıkca söylemeliyim! Kaba, sert, öküz... Biraz kendine çeki düzen ver! -,- Etrafında ki çoğu kişinin kalbini bilmeden kırdığının farkında mısın!? Lütfen öküz olmaktan çık dostum! ÖKÜZ SALAK!
Tebrikler manifest yasiniza ulasmissiniz yakinda tam bir zebani olabileceksiniz🥰 dunyanin en sacma testini cozmenize yol acan hayatinizdan dolayi size sabir dilerim