Çünkü sende'de kocaman bir asi yürek var.. Çünkü sende bu dünyanın aykırı insanlarındansın.. Çünkü sende haksızlığa asla diyenlerdensin.. Sende saygı duyulacak bir insansın.. Çünkü sen BEŞİKTAŞ'lısın!!!
Ah yaprağım ah yaprağım.Sende aynı Yaprak gibi bazı şeyleri bilmiyorsun ve fark etmiyorsun. Sende ez az onun gibi erkek fatmasın. "İçindeki prensesi çıkar" ☺
Sen Bu Aralar Mutsuzsun Ve Bu Şarkılar Seni Birazcık İyi Yapıyor.Ama Bu Öyle Bir Mutsuzluk Değil Seni Çok Kırmışlar Ama Bu Şarkılar Senin Tarzın Olmaya Başlıyor.
Sen tam bir kan emicisin. İnsan ve hayvan kanı ayırt etmiyorsun. Tok olsan bile yine de kan içiyorsun. Susuzluğun bir türlü doymak bilmiyor. Alacakaranlıktaki James gibisin.