Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)
Biliyorum şu son zamanlarda çok kötü şeyler yaşadın ama kendini bırakma tamam mı yoksa psikolojin çökebilir ve derslerinde de büyük bi çöküş yaşabilirsin