Amerikalılar gibi güzel bir yüze sahip oduğun için seni kraliçeye benzetiyorlar.
Sen tam olarak koreyide seviyosun ama tam olarak değil
Sen Winter sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Zamanı gelmiş plaj plaj gezmişsin, zamanı gelmiş kendini cayır cayır bronzlaştırmışsın, okulu kırıp plaja gittiğin de az değil hani!
Bu üc ülkeden birinin vatandasıydın,ruhun hangisini seciyorsa dogru olan o secenek olacaktır,tropik bir ada hayallerini süslüyor,bembeyaz kumlar, turkuaz rengi deniz ve palmiye agacları senin önceki yasam alanını süsleyen güzelliklerdi..su an evinden oldukca uzaktasın ama birgun mutlaka bir zamanlar dogdugun yerleri zıyaret edecek ve huzur bulacaksın
Kırmızı Ev yanlış cevap! %2 likden değilsin.
Dizinin vazgecilmezi olup basrol oyuncusudur.sari saclari ve güzelligi ile dikkat cekmektedir.Ve kuzenleri ile surekli atisma icersindedir.Ayni zamanda dergide basarili bir editor olarak karsimiza cikmaktadir.
Dünyanın en büyük lideri,Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu.. Sen de ATATÜRK gibi özel yaşamında sadelikten yanasın.Karizmatik,bilgili,zeki ve cesursun.İşlerinde sabırlı planlarında kararlısın.Özgürlüğüne düşkünsün birilerinin sana emir vermesi,yönetmesi hiç hoşuna gitmiyor.Model alınacak bir kişiliğe sahipsin ve harika olduğun için seni çekemeyenler çok ama seni bilenler,anlamak isteyenler ve gerçekten anlayanlar çok seviyor hatta onlar için vazgeçilmezsin.Çok iyimser,hoşgörülü ve merhametlisin fakat düşmanlarına karşı acımasızsın.Sen bilimi,aydınlığı ve gelişmeyi temel alıyorsun.İdeolojik görüşün Cumhuriyet rejimi;soyal,demokratik ve laik devlet anlayışını benimsiyorsun.Seni tebrik ediyor ve bu yolda ilerlemeni diliyorum..
Bak resme.Çalışmadan sınava girersen böle olursun
Çok şirin bir bebeğin olacak.Onu sırf sen değil herkez çok sevecek.
Sen harikasın intikam güç kuvvet senden sorulur hadi böyle olmaya devam et herkesi ezip geçiyorsun
En büyük sensin xiaolu!! onun gibi yaramaz,haylaz ve tatlış ponçik bir üyesin.Ama fanların senin bu özelliklerine deli oluyor,köpek seversin,sevdiğin mevsim yaz,aynı lulu gibisin talış şeyyyyyy!!!
Sen önüne ne kadar engel çıksa da pes etmeyen cesur bir insansın. Oldukça azimli ve şaşırtıcı.
Arkadaşlık ilişkilerini kurarken sıkıntı çekiyorsun.Kötü ilişkilerin var.
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Bravo... Okulunu çok iyi tanıyorsun ! Sen sayfamızın profesörüsün
Sen Bella gibi özgürlüğü seven çılgın ve çok sadık bir dostsun. :)
Sen naif erkeklerden hoşlanıyorsun.Felix senin için uygun
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!