İlişkide baskınsın, onun güvenliğini istiyorsun, sert bi o kadarda yumusakşın
Sen kendin olmayı başarıyorsun. Sana tatlı olmak ya da havalı olmak gerekmiyor. Kendi bildiğini yapan birisin. Ama kimseyi de üzmezsin. Üzsen de bir bildiğin vardır!!