KENDİNİ BİR TOPLUM İÇİN FEDA EDEBİLECEK KADAR CESURSUN.HELE BİR DE BU TOPLUM KENDİ MİLLETİN OLDUĞU İÇİN GURURLANMAKTA HAKLISIN.
Sanırım bir gezi/sergi/toplantı basmayalı uzun zaman olmuş...size tavsiyeniz güzel bir pazar günü bir yerleri basarak deşarj olun, mesela Emirgan'da Sakıp sabancı Müzesi, Nişantaşı'nda tarih Vakfı "in" mekanlarınızdan...olmadı nöbetçi mahkemeleri gezin
Halihazır kurumları, hiyerarşileri, iktidar yapılanmalarını körükörüne destekler, değişime şiddetle direnirsiniz. İnançlarınıza ilişkin mantıklı, belagatlı gerekçeler geliştirmelisiniz. Bir nevi umutsuz vakasınız
Çok iyi frikik kullanıyorsun ve çok iyi şut çekiyorsun
Türk Oğlu Türksün Belli Üstelik Mustafa Kemal ATATÜRKCÜNÜN DE Hasısın... Helal olsun sana Ne Mutlu Türküm Diyene Ne Mutlu Türk Doğana..!!! 7 bin yıllık tarihini unutmayanlardansın
Düşmanıyla taruza geçmeden önce ince eleyip sık dokuyan birisiniz. Düşmanı tanımadan önce silah ve mühimmat almazsınız. Karşıdaki insanın gücüne göre güç kullanırsınız. Yani delikanlısınız. Görüşleriniz POLAT ALEMDAR'ı andırıyor...
Her şeyden önce acıma hissi yüksektir. Sosyal yaşamına yansıdığı için iyi bir arkadaş olur. Gerçekleri çabuk algılayabilen ve bu yönde karar alabilme yeteneğine sahiptir. Fakat enerjik olması ve aktifliği bazen tek başına karar verme duygusunu öne çıkarır. Böyle durumlarda rica ve emirlerinin yerine getirilmemesine tahammül edemiyor. Görsel ve işitsel hafıza yeteneği dengeli bir biçimde gelişmiştir
Demokrasiye önem veriyorsunuz, ekonomide devletçilik modelini destekliyorsunuz... İnsanlar arası ayrım yapacak olursanız; din, ırk veya renk sizin için önemli değil, önemli olan o insanın çalışkanlığı ve onurudur. Ayrıca, büyük bir komutansınız, savaş alanına çıktığınızda, sesiniz tüm alanda yankılandığında, herkes çakı gibi dimdik durur ve tek bir çıt dahi çıkmaz. Söylediğiniz şeyleri, verdiğiniz emirleri, ilahi emirler gibi dinler ve uygularlar; herkes size büyük bir saygı duyar.Bu yolda devam ederseniz, saygı duyulan birisi olarak anılırsınız.
AK PARTİ, Cumhuriyetimizin demokratik bir cumhuriyet olması için bugüne kadar alınan mesafenin çok yetersiz olduğuna inanmaktadır. Bu programın içtenlikle benimsediği siyasi doğrultu ve önerilerle Cumhuriyetimizin hukukun üstünlüğüne, insan hak ve özgürlüklerine dayalı demokratik bir yapıya kavuşturulması hedeflenmiştir. ‘İnsanı yaşat ki devlet yaşasın’ felsefesinden hareketle partimiz, bütün politikalarının merkezine bireyi koymuştur. Başta düşünce, ifade, inanç, eğitim, örgütlenme ve teşebbüs özgürlükleri olmak üzere bütün sivil ve siyasi özgürlükleri, çoğulculuğun, barış ve uzlaşmanın temel şartı olarak görüyoruz. Tüm bu özgürlükler Türkiye’yi herkes için yarınlarından emin olacakları büyük bir umut haline getirmenin de olmazsa olmaz şartlarıdır. Partimiz din, dil, mezhep, bölge, etnik köken ve cinsiyet farkı gözetmeksizin bütün Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarını birinci sınıf vatandaş olarak görür ve kucaklar. Bizim demokratik anlayışımızda farklılıkların birbirine dönüşme mecburiyeti yoktur. Tarihi tecrübemizden süzülerek gelen farklı olanların bir arada barış içinde yaşama kültürü de bundan başka bir şey değildir. Haklı zayıfları, haksız güçlülere karşı korumak, vazgeçilmez prensiplerimizden biridir. Bu nedenle programımız, bir kısım veya kesimin huzur ve mutluluğunu değil, herkesin huzur ve mutluluğunu sağlamayı hedeflemektedir. Partimizin bu programda hayata geçireceği yönetim anlayışında, devlet buyurganlık bakımından iri ve hantal bir devlet değil, kaliteli hizmet üretme işlevi ve etkinliği açısından güçlü bir devlet olacaktır. Ülke bütünlüğü ve milli egemenliğe saygı çerçevesinde çoğulculuğa ve çok sesliliğe dayanan bir yönetim anlayışında, devlet bir orkestra şefi konumunda olacaktır. Dayatan, direten, rant dağıtan bir devlet değil; düzenleyen, denetleyen, fırsat yaratan, teşvik eden ve yol gösteren bir devlet, yirmibirinci yüzyılın hakim demokratik anlayışının bir gereğidir. Ülkemizi dünya sahnesinde hakkettiği yere getirecek olan da budur.
Kararına saygı duyuyorum ama bu kararın ülkeyi etkiliyor yinede sn bilirsin
Oooo yılların diktatörü Adolf Hitler.Böle devam :D
Sen Açık ara memleketin en büyüğünü tutuyorsun Takımının Avrupa kupası 4 yıldız var Hemde Bütün takımlar arasında En kralı Galatasaray En büyük Cimbom
Daha çok Sosyal Demokrasi ile ilişkilisin. Merkez Sol'un tam göbeğindesin.
Böyle devam edersen kesin cennetliksin