Malesef seni sevmiyor, belki sen onu seviyorsun ama ondan uzak durmanı tavsiye ederim en azından denemelisin çünkü bu kişi sadece kendi çıkarları için yada eğlence için seninle ilgleniyor. "O" kişi artık senin için bitmeli en azından kendin için bunu yapmalısın :(
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Güzel ve cesursun bütün zorlukları aşabilecek gücün var. Ayrıca çok yardım seversin
Bazen yalnız olmak istersin kendini yansıtmaya çalışırsın ama aileni ve arkadaşlarını çok özlersin ve iyi birisin