Sen herkesin sahip olmak isteyeceği bir dostsun.Senin için dostluk o insanla birlikte ölmek o insanla birlikte gülmek demek.Sevdiğin insanı her zaman kolluyorsun ve hatalarınu düzeltemeye çalışıyorsun.Onun üzgün olmasına dayanamıyor onla birlikte ağlıyorsun ama onla birlikte gülüyorsunda.Yani sen herkesin imrendiği bir dostsun kimseyi satmıyor aksine çok sevdiklerinden hep kazık yiyorsun ama buna rağmen bile herkese güveniyorsun.
Sen maceraperest, akıllı, meraklı, utangaç, duygusal ve yaratıcısın! Fazla güçlü olmasanda sevdiklerini korumak için herşeyi yaparsın. Nerede bir sorun çıkarsa o sorunu hemen çözersin. Seninle alay edenler olabilir. Onlara bakma. Arkadaş edinirken seçicisin. İyi anlamda. Kimin iyi kimin kötü olduğunu ayırt edebiliyorsun. Fedakarlık yapmaktan ve sorunları çözmekten kendine zaman ayıramıyorsun. Maceraya atılmayı seviyorsun. Maceradan daha çok sevdiğin birşey varsa oda sevdiklerinin yanında olması
Hep neşeli olmaya çalışan, espiri dolu bir yapıya sahipsin. Bu da senin çok sevilen ve aranan biri olmana sebep vermekte! Ara sıra bir dur, düşün ve bir daha düşün! Allah’dan bazı zamanlar var ki, denizden fırlayan yunuslar gibi yeni fikirlere sahip oluyorsun. Ufak bir defo: bazen çok saf....ve hatta fazlasıyla iyi oluyorsun!
En çok Dipper (Dipır)'a benziyorsun. Zekisin, eğlencelisin ve maceraperest bir kişiliğe sahipsin. Sadece bazen sakar ve çekingen olabiliyorsun. Yine de gerektiğinde atılgan ve cesur olabiliyorsun. Araştırmayı ve mantık yürütmeyi seven birisin. Soru işaretlerini ortadan kaldırıp, gizemleri çözmeye bayılıyorsun... Yine de sana göre gizemleri çözmeye ayırdığın vakitten daha değerli bir vakit var; sevdiğin kişilerle geçirdiğin vakit...