Siz çok iyi bir insansınız melek gibisiniz kötülüklerle başa çıkabiliyorsunuz aynı zamanda kötüleride iyi bir insan yapıyorsunuz çabuk öfkelenmiyorsunuz bu iyiliklerle çok hafif bir ruh yapınız oluyor.not:sakın kötülerden hep böyle kal güler yüzlü olmak yakısıyor sana.
Bazen insanlara karşı saygısız ve kötü olabiliyorsun.Ama bu çok da kötü bir şey değil.Her an kendini toparlayabilir,sen de iyi biri olabilirsin.Üstelik Chloe'nin normalde nasıl davranışları olan biri?Bilmiyoruz.(Söylenilene göre,o annesi ölmeden çok iyi bir kızdı.Seni değiştiren kim?)