Sen Seong Gi-hun'sun! Cesaretin seni ön plana çıkartıyor marhemetli ve vicdan sahibi birisin ve intikam için elinden geleni yapabilecek güce sahipsin.
Sen okulda çok popülersin ama pek sevenin olduğu söylenemez erkekler arasında da çok popülersin kendin için herkesi harcarsın yalancılıkta mükemmelsin kimse senden şüphelenmez eğer biri senin yalanını ortaya çıkarmaya çalışırsa onu yok edersin.
Çok seviliyorsun. Çok sadıksın resmen okulunun sahibi sensin! İyi bir dövüşçüsün ama aslında dönüşmekten nefret ediyorsun. Herkes tarafından çok tatlı ve eğlenceli bir kişiliğin var ve dostların için herşeyi yaparsın
En başarılı Osmanlı Padişahı.Çağ değiştiren ve İstanbul'u feth eden lider.. Dürüst,namuslu,hoşgörülü ve saygılı birisin.Çok kültürlüsün;okumayı araştırmayı yeni şeyler öğrenmeyi seviyorsun.Hümanistsin,adalet ve eşitlikten yanasın.Gösterişten yana değilsin,sadesin çünkü kimsenin senin hakkında ne düşündüğü umrunda değil.İman dolusun,inançlısın..Önüne bir hedef koymuşsan eğer onu yapmak için karşına ne gelirse gelsin kim çıkarsa çıksın ezer geçersin,asla pes etmez,kafaya koyduğun bir şeyi mutlaka yaparsın,başarılısın.Sen nereden geldiğinin ne olduğunun farkında olduğun için asla insanları küçük görmezsin.Çevrende sevilen birisin,popüler ve sempatiksin.Ayrıca insanlar bir çok konuda sana danışırlar..
Sen Sunghoon'sun. Arkadaş grubunda crack head dedikleri şeyi tam olarak karşılayan birisin. Sürekli ruh haline göre davranırsın. Kendini övmeyi seversin.
Sen gaminsin çünkü ne kadar çalışasanda yapamıyorsun ama dövüşte ve arkadaşlarına olan bağını kimse geçemez
Sende RORA gibi enerjik ve dişadönüksün istediğini elde etmek için elinden geleni ardına koymazsın insanlar seni seviyor çünkü olduğun gibisin
Sen çok güçlü bir kişiliğe sahipsin. Oldukça parlaksın. Ayrıca inatçısın. Grupta uyum sağlayan değil karar veren kişisin.
Sen cok tatlıs bi insansın. gulusun insanları ısıtır ve cok guzel/yakısıklısın. ama herkesle cok iyi anlaşabiliyosun. ne sakin ne de otistiksin ortasında kalmıs biseysin. kısacası seni cok sebiyorum. sen tam bi keonho’sun!!