Sen çok havai bi tipsin. xD Eğlenmeyi , gezip tozmayı , kafana ne eserse yapmayı çok seviyorsun. İnsanların hakkında ne düşündüğü umrunda değil. Ama insanlar da senin bu durumunu benimsemiş görünüyor. Herkesi kendine hayran bırakıyorsun.
"Ne iş olsa yaparım." türünden birisin.Her türlü mesleğe uyum sağlayabilecek bir kişiliğe sahipsin.Bıraksanız 2 üniversite bitirip üstüne masterlarını yapar.Aristotales gibi insansın valla :)
Testimize gore mutluluk ya sizi bir anda bulacak yada onu yasamaniz icin sizi biraz bekletecek.Ama sonucunda mutlaka sizinle birlikte olacak.Gecen zaman size dogru kisiyi ve yasamaniz gereken gercek mutlulugu mutlaka verecektir bundan supheniz olmasin...