Sen kesinlikle jonghosun sun. Lider ruhuna sahipsin ama seni lider ilan eden yok...
Sen hem havalı hem de karışık bir insansın. Her şekilde her yerde kendini duyurmak istiyorsun. Ama bir şekilde senin bu saçma hallerini sevenler oluyo.
Sanatın tüm güzelliklerini doyasıya harmanlamıs, modanın kalbı,akdeniz insanının sıcaklıgını yüreginizde hissettiren italya. Belki sardunya adasındaydın belki sicilyada romada milanoda.. Kesin olan tam bir akdeniz insanı oldugun ve italyanca duydugun anda bile tüylerinin ürpertiyle irkildigi,bir sonraki seyahatinde italyayı seçmelisin çünkü ruhunu orda bırakmıssın
Sadeve masumsun ama kaendini diiştir
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Kıskanç oLduğun tartışıLmaz. bu duyguyLa yaşıyor, onun için de etrafındaki insanLarLA sağLıkLı iLişkiLer kuramıyosun. bu nedenLe sevgiLin senden uzakLaşıyor. Kendini hayatına daha fazLa odakLanarak kıskançLık duygusundan kurtuLmaya çaLışmaLısın.
Ya senin kadar güzel bulunmaz dünyayı çıldırtıyosun devam et
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.
Kore standartlarına göre tanrıçasın!
Sen grubun en sakinisin ama içinde bir yerde bu sakinliğinden eser kalmıyor.
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Tatlı bir kişiliğin var cana yakın ve sevencen bir insansın
Sen Winter sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Sen ağırbaşlı ve zeki bir insansın. E ne diyelim birazda tatlısın. Değer verilecek kişileri ve teşekkür edilecek yeri iyi biliyorsun!
Mükemmel liderlik özelliğine sahipsin vokal rap dans yeteneklerin çok iyi ve çok tecrübelisin
Malesef seni sevmiyor, belki sen onu seviyorsun ama ondan uzak durmanı tavsiye ederim en azından denemelisin çünkü bu kişi sadece kendi çıkarları için yada eğlence için seninle ilgleniyor. "O" kişi artık senin için bitmeli en azından kendin için bunu yapmalısın :(
Sen Heeseung'sın. Arkadaş grubunda en çok yardımı dokunan kişisin. Genelde arkadaşlarını sen teselli edersin.