Sen hep elinden gelen her şeyi yapmışsın. Çalışmış çabalamışsın. Ama bu "başarısız olma durumu" seni o kadar çok germiş ki bildiğin çoğu şeyi sınavda unutmuşsun . Ama rahat ol bu bir sınav. Hayatımız da böyle. Çalışmaya devam et. 『••✎••』
Arkadaşlarını seven ve cana yakın bir insansın sen harikasın :))
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!