Soft renkleri seviyosun aşırı efendi ve hanım hanımcıksın
Naber büyük fan tanışmaya ne dersin kpop’ı uzun süredir biliyo gibisin ve bu konu hakkında çok fazla bilgiye sahipsin
Melek gibi çocuksun. Kıskanmazsın, huysuz değilsin, kimseye zararın yok!
Sesin çok çirkin . Başka birşey bul kendine müziği bırak!!! :(
Sen tam bı Bill üyesisin çünkü tarzın ve hobilerin aynı onun gibi
Tatlı bir tarzın ile güzeliğini ortaya çıkarıyorsun özellike yüzün ile periye benziyorsun.
Sen tamamen çılgın maceraperest bir insansın aynı taylor :))
Sen Rapunzel'sin. İnsanlara pek yakın olamadın. Çok özgüvenlisin. Tehlike anında çok hızlı ve pratik davranıyorsun. Çok zekisin.
Sen Jisoo' sun. Güçlü ve olgun bir yapıya sahipsin dışarıdan uyumlu ve kararlarını kendi yonetebilen ideal kadın. Bambaşka bir dişil enerjin var. Genelde eğlenceli bir kişiliğin var. Çevreye tutarlı davranışlar sergilersin. Ve birazda masumsun :))
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Alışveriş ve moda bağımlısı,kendisine değer veren,bakımına ve makyajına dikkat eden bir kızsın