Sen Zoktay gibi soğuk duran ama içi sıcacık olan birisin.Sakaci ve temas sevmeyen birisin.Tatli ve güzelsin.Sub2'in mükemmel!
Sen Winter sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Genelde İnsanlar seni uzaktan görünce duygusuz diyebilir ama yakından tanıyanlar senin ne kadar cana yakın olduğunu bilir ve ayrıca sevdiklerini fazla önemsiyorsun kedi bağımlısısın not-BU SADECE SEORİ OLABİLİR
Hey sen! Evet evet sen. Neden hala burda boş boş oturup bu yazıyı okuyorsun? Hemen koş ve hep o hayallerinde ki o şirkete başvur. THAT'S MY GİRL!
Sen grupta en çok bias seçilen kızsın. İnsanlar seni hem cool hemde sevimli buluyor. Ama sen sevimli tarafını sadece sevdiklerine gösteriyorsun. Hayvanları çok seven birisin.
Sen kesinlikle lidersin. Herşeyde en iyisi olmayı takan ve insanlarla arandaki sorunları alttan alarak çözebilen birisin. Olgun ve çekici yapıya sahipsin. Birazda duygusallığınla bilinirsin
Çünkü sen çok havalisin!Fanlarin seni hayretle izleyecek!
Sen natty gibi sert görünen ama çok tatlı olan, herkes tarafından güzel bulunan birisinn