Bu başıboşlukla sizden bi halt olmaz tebrikler hayatı doya doya yaşadınız artık hatırladıkça gülebileceğiniz bir çok anınız var ama en iyisi geçmişi çok fazla düşünmeden akşam yatacak yer ayarlayın kendinize havada soğuk zaten gene köprü altında yatmak zorunda kalmayın
Şükür ki Siz Aklı başında psikopatsınız!Birazda olsa kendinize hakim olmayı başarabiliyosunuz..Bu normal sinirli hallerdeyken geçerli,Bir boğa kadadar öfkelendiğinizde Sizi kimse tutamaz,bakışlarınız karşı tarafı yerin dibine sokar,Eziyet Tarzınız;İğne
LÜTFEN önce okuyun daha sonra karar verin TÜRKİYEMİZ için (arkadaşlarınıza önermeyı unutmayın.)http://www.facebook.com/pages/Eskisehir/Sevdalym-TURKYEME-Turk-Saldr-Timleri/117407838334