Onu seviyorsunuz, sevginizi de gösteriyorsunuz. Onu sevdiğiniz zaten inkar edilemez. Fakat aşkınızdan bulutların üzerinde uçmuyor, dünyayı toz pembe görmüyorsunuz. İlle de bulut üzerinde uçun demiyoruz zaten, fakat birazcık daha fazla sevgi göstermenizin de yararlı olacağı kanısındayız. Ortalama bir puan
Bella gibisin. Sıradan olduğunu düşünüyorsun ama değişim zamanı geldi!!Kendine bir bak sen sıradanlıktan çok uzaksın. Eğer istersen çok cesur ve çok güçlü olabilirsin. Özellikle sevdiklerini ve kendini koruma konusunda kimse senden üstün olamaz. Kendine inanırsan içindeki gücü keşfedeceksin, sadece biraz inanç ve sabır lazım sana..Ayrıca kimseye belli etmek istemesen de aşk senin için önemli. Belli mi olur kendine güvenmeye başladığında gümüşş volvolu biri çıkar karşına belki :)
Kafanızı o kadar onunla doldurmuş ve o kadar takıntılı hale gelmişsiniz ki, size eski sevgiliniz hakkında kötü bir şeyler söyleseler yıkılacaksınız! Hayatında yeni birisi olması fikri bile sizi kahrediyor. Geçirdiğiniz güzel günlerin hatrına bir geri dönüşü hakkettiğinizi düşünüyorsunuz. Dönmek isteyenin ayrılan taraf olmayacağını artık kabullenin! Bu ayrılığı bir kenara bırakmak için daha ne kadar zaman kaybedeceksiniz?
Hayatınızdaki kişi yüzde yüz doğru insan olmayabilir, henüz birbirinizi yeterince tanımıyor da olabilirsiniz. Bir takım yargıları zamana bırakmanız gerekiyor. Rahatsız olduğunuz durumlarda içinize atmayıp bunu uygun bir dille karşınızdakine söylemelisiniz ki, karşı tarafın neyi niye yaptığını kavrayabilmeniz mümkün olsun, böylece hayatınızdaki kişiyle ilgili doğru çıkarımlar yapabilirsiniz. Görünen o ki siz ve sevgilinizin birbirinizi daha iyi tanımak, anlamak ve birbirinize uyum sağlayabilmek için biraz daha zamana ihtiyacınız var.Olayları daha uzaktan ve rahat bir açıdan bakabilmek için bazı yargılarınızı beklemeye alın ve dingin bir ruh haliyle ilişkinizi çözümlemeye çalışın.
Sakin uzulmeyin size aslinda en hos yer uygunmus.Her zaman opulmesi gereken yer adres istemez.Onemli olan dogru adrese giden yolda ise baslamaktir.Mutlu etmenin stratejik konumu diye birsey yoktur.Siz icinizden gelen o masum ve sicak opucugu sakin karsinizdakinden esirgemeyin.Kim bilir belki hosnut kalacaktir...