ÇOK mantılısın ve sorumlu bir kişiliğe nsahipsin.Dissipli bir karakterin var.Ormancılık gibi bitkili şeylerden hoşlanıyorsun.
Normal bi kpop fanısın ama kpop’ı öğrenmeye devam etmelisin bence gayeet iyi bi fansın
Sen Le Sserafim grubunda olsaydın en iyi Sakura ile anlasirdin❤️
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Vay be kıskandım... pembe prens senin biasın göbek adın şanslı olmalı
Kalın bir sese sahip aslında sesini hem kalın hem ince yapabiliyor Rap’da ve vokalde bu sebep den dolayı çok iyi dansınada hiç kimse bir şey diyemez
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
Sen Winter sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Senden liderlik kokusu alıyorum a yejiyle ortak özelliğiniz
Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!