Buqün çok sevimlisin etrafına neşe saçıyorsun...
Sen enerjik ve sana gelen linçleri umursamayıp antilerini kıskandırıyorsun
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Kısaca senden tatlısı yok ama sen kendini beğenmiyorsun yanlış yapıyorsun :D
Sen ileride çok güzel birisi olucaksın, sana bir bakan dönüp dönüp bir daha bakıcak.Bence güzellik yarışmasına şimdiden kaydını yaptır anca sıra gelir :)
Çok mu süslüsün ? veya Çok modaya uyan mı ? Bu gruba uyabilirsin !
Sen o antrenmanlardan geçebilecek nadir kişilerdensin! Tebrikler...
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
İlerde aşıkta olabilirsin ama aşırıda tınlamıyorsun
Hey sen! Evet evet sen. Neden hala burda boş boş oturup bu yazıyı okuyorsun? Hemen koş ve hep o hayallerinde ki o şirkete başvur. THAT'S MY GİRL!
Sen testi geçtin idol olmak için uygunsun çalışmaya devam et
Pratik yaparak gelişebilirsin ama şuanlık sadece kpop dinle üzülme sende büyük bir star olabilirsin