Aşırı iyimsersin,kendine güvenin tam fakat bazı kişiler senin bu iyimserlik yönünü kötü kullanmak isteyebilir.Bu çok normaldir çünkü senin gibi insanlar çok nadir bulunur.Ne kadar iyimser olsanda kendini korumayı bilmelisin.Sana iyi şanslar.
Bikere çok tatlısın ve herşeye rağmen güçlü kalmaya devam edesin. Kendi tarzın olur. Bence böyle kal. Böyle daha güzelsin :)
Senin sevgili Yankı Sarca! Sen beyinlere bayılıyorsun ama aynı zamanda şehvet bekliyorsun mutluluklar o zaman❤️🔥
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Ruhunda Şöyle Bir Kupa Maçına Gidelimde Kupamızı Alalım Deyen Bir Söylenti Var.Gösterişe Önem Veren Birisin.
Hımm içi çikolata kaplı sen çok yumaşak başlısın üstüne warılmaz
Sen de Elsa gibi güzel ve cesursun biraz içe kapanıksıksın çünkü sorunların var herkes seninle ilgili tuhaf hisler duyuyor sen yakınlarını korumaya çalışıyorsun ama hiç pes etmiyorsun
Çoğu insanın bayıldığı hem dalgalı bir deniz gibi coşkulu hem de uyuyan bir bebek gibi sakin bir renksin.Cana yakın ve güven veriyorsun.💙
En çok Stan (Siten)'e benziyorsun. Para senin için en önemli şeylerden birisi... Hatta o kadar para düşkünüsün ki para için insanları kandırmayı göze alabilirsin... Aslında herkes kalpsiz bir canavar olarak görse de sen sevdiği şeyler ve sevdiği kişiler için herşeyi göze alabilen sadık ve cesur birisin. Sıradan biri gibi gözüksen de fazlasıyla gizemlisin...