Kendi halinde takılan,müzik dinlemeyi çok seven,hayvanları seven,y2k tarzı bir kız
Pozitif , çılgın,yardım sever, iyi kalpliyapın seni Orkun Işıtmak kadar hayal perest yapıyo.
Geleceği görebilir,olacak olayları öğrenebilirsin tıpkı alice gibi
Sen genellikle sinirlenince el hareketi çekersin aman ha ailendern birinede hareket yapma hareketin allahını görürsünha ben söliyim
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Sen git kendi kafnı tuvalete sok..ya aZ biraz kendini beLLi et..çok içine kapanmışşsın sen..okLdakLerden hbrn biLe yktr htta seni grmeyenLer bLe oLbLr xD sen varya.. ruh giBsn.. istiosan tuvaLtn yoLunu gösTeriim sna...buyrun !! xD
Sen Beyaz Leke kitabından Eftalya Atalar'sın! Sende avukat olma potansiyeli olduğunu seziyorum
Sen esinsin! Enerjik, neşeli ve sorunlara bulduğun yöntemler ile insanlar sana hayran kalıyorlar!