Ayaz, ukala gibi gözükse de özünde hassas ve duygusal, dış görünümüne önem veren, lüks yaşamayı seven, eğlenceli ve sosyal bir adamsın ama sediğini bulduğunda gerekten değişeceksin inan bana zaten kişilik özelliklerinde onun gibi sen tambir ayazssın HE BİDE KIZİSENDE HUYLARIN ONUN GİBİ :)
Sen demek Özge (Öykü ) demek her bakımdan o kadar çok benzer yönünüz var ki tatlılığınız , sevimliliğiniz , güler yüzünüz , pozitifliliğiniz , ilgi çekiciliğiniz bir de olmazsa olmazı sakarlığınız her özelliğiniz benziyor eminim sende onun kadar güzelsindir ruh ikizini bulmuşsun :) sana bir sır vereyim mi ? Yakışıklı prensin neredeyse köşe başında ...
Senin için Galatasaray en önemli şey. Maçları hiç kaçırmıyor, tekrarlarını ve yorumlarını hep izliyorsun. Sen, şarkılarını da internet sitesinden veya başka yerlerden bulup tüm gün vakit olunca dinliyorsun ve hatta telefonuna da zil sesi olarak GS şarkısı koymuşsun. Aferin! Galatasaray en büyük takım! Doğru yoldasın arkadaş!