O kadar öfkelisin ki ; Uçan bir sinek bile seni kızdırmaya yetiyor...Gözün karardığında kardeşini bile görmezsin sen... Dikkat et kendine fazla öfke zarar getirir :)
Çok iyi bir arkadaşsın :D kesinlike çok iyi bir sırdaşsın
Bütün arkadaşların seni çok seviyor bundan emin olabilirsin... Bazen kavgalarınız bile olsa sana dayanamazlar... çok tatlı birisin arkadaş için seçilecekk kişilerdensin... ;)