Sen beverly'sin sen kaybedenler klübünün kalbisin🌻
Her ne kadar dışarıya içini yansıtmasan da çok fazla baskıya ve zorbalığa maruz kalıyorsun ve bu içten içe seni yiyor. bazen fazla strelenebiliyorsun ancak diğer insanlar seni çok seviyor! aşırı kafa dengisin.