Sade,pozitif ve eğlenceli..Tıpkı Taylor gibi.. Sen de onun gibi çok güzel biri olmalısın..Belki de Taylor'la çok iyi arkadaş olabilirsin.. İkinizin de güzelliğinden,eğlenceli olmanızdan yola çıkarak çok anlaşabilirsiniz. Zaten çok eğlenceli ve pozitifsiniz...bir de..bir de! Ne bekliyorsun hadi Taylor'la maceralara atıl :D
Siz kendiniz gibi akıllı, mantıklı, zevkli, eğlenceli, kısacası renkli birini arıyorsunuz. Dış görünüş olarak çok güzel veya yakışıklı olmasına gerek yok, eli ayağı düzgün tatlı bişey olsun yeter diyorsunuz.Konuşmayı gezmeyi eğlenceyi seviyorsunuz ve karşınızdakinden de bunu bekliyorsunuz. Sizi etkilemek isteyen kişinin, espirili, tatlı, cana yakın, hayattan zevk almayı bilen birisi olması yeterli ;)
Şuan WWE de deilsin uyuşturucu evinde CM Punk tarafından yakalıp polis tarafından tutuklandın ama ocakda aramızdasın. WWE de seni The Iceman ve Wolverine olarak bilenlerde de var hayranların çok giyim tarzın muhteşem ve en büyük düşmanın CM Punk ile Edge!!!Bu arada sen Smacdownda güreşiosun!(BU ARADA BENİM FAVORİ GÜREŞÇİMSİN)