Hem olgun,korumacı birisin ve bunun yanında tatlı,sevecen,iyi kalpli birisin.Hem seme hem uke olabiliyorsun.
Sen Apple jack’sin! Dakik, ev işlerini seven, doğayla iç içe olmayı seven, çiftlik hayvanlarını seven, sorumluluk almayı bilen, büyüklerine saygılı, dürüst birisin.
Sen Na-yeon'sun. Kendine çok değer veriyorsun. Ama bazen yaptığın şeylerden pişman oluyorsun. Unutma sende harika birisin.
Soft ve şık bir havan var kendini tatlı gösteren birçok yanın var
Sen aynı nanai gibi herkesle eğlenip onları bırakıyorsun
Zeki ve çalışkan,güzel bir karakteri var,sevecen ve duygusal.
Çok atletiksin ve uşağı gibisin🃏
Sen cok güçlüsün dayanıklı vazgeçsen bile hala değerlisin sen lidersin fedakar koruyucu kelimelerin yetersiz kaldığı kadarsın
Dışarıdan çok kırılgan biri gibi görünüyorsun ancak sinirlendiğinde neler yapabileceğinden kimsenin haberi yok.
Kedileri çok seviyorsun tam bir kedi insanısın aynı zamanda çok güçlüsün
Kötüyü iyiden ayrıt etmede başarılısın, iyileri kötülerden korumakta da ısrarcısın. Patronuna bağlısın.
Sen hem cesur hem de çok iyimsersin çevren sana bayılıyor yaptıklarınla övülüyorsun 4 dörlük bı onsan değilsin ama ona yakınsın ♥️
Sen Jungwon'sun. Doğuştan iç güdüsü var sende. Bazen deli dolu bazen de aşırı sakin birisin. Kolay kıskanırsın. Herhangi biri için fedakarlıktan kaçınmazsın. Pozitif ve eğlenceli bir yapın var.
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
Kötülüklerden kaçınıyosun herkese yardım etmek için doğmuşsun
Genellikle enerjik, neşeli ve coşkulusun, nadiren soğukkanlılığını kaybedersin😆 oldukça eksantrik bir tavır ve kişiliğe sahipsin. Uykuyu seviyorsun ve her yerde uyuklama yeteneğin olduğunu düşünüyorum ve ne yazık ki yalnız kalmaktan korkuyorsun:(
Sen aespasın. Soğuk gibi gözüken bir karakterin olsana aslında gayet sıcakkanlısın. Özgüvenli ve dimdik durabilen bir insansın.
Karizmatik ve özgüvenli. Dışarıya sert görünebilir ama yakınlarına karşı oldukça sevecensin.
Sen çok komiksin olaysın asko ama en önemlisi tabikide divasın
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Sen Mabel gibi eğlenceli, komik, yaratıcı, duygusal, sevecen, tatlı ve kıpır kıpırsın. Ama insanlara çok kolay güveniyorsun. Arkadaş edinirken dikkatli ol. Maceraperest birisin. Hayvanları çok seviyorsun. İyi kalplisin. Giyim tarzın harika ;) Şapşisin :D Ama iyi anlamda. Arkadaşların tarafından çok seviliyorsun. Seninle dalga geçebilirler ama bu seni yıldırmasın. Farklısın ve farklılık iyidir. :)