İmaj adamının adresi tabii ki kalabalık ve popüler mekanlar... En büyük zevki bir akşam popüler bir mekanda, başka bir akşam ise marjinal bir eğlence kulübünde gönlünü eğlendirmek... Onu ilk görüşte tanımak biraz zordur aslında. Modayı takip etmeye çalışırlar, ama pek başarılı oldukları söylenemez. Her konuda söyleyecek sözleri vardır, ama genellikle boş konuşur ve yüzeyseldirler.
Kendine güven konusunda sorun yok. İnsanlar önderlik ve ilham için size güveniyorlar. Muhtemelen, yine de, bazı kesim sizin kendini beğenmiş ve ezici olduğunu düşünüyor. Doğru söylemek gerekirse egonuz epey fazla. Siz de şahsi olarak sizi öldürmeyen şeyin sizi güçlendireceğini düşünüyorsunuz. Ancak Goethe’nin ifadeleriyle “İstenilen herşeyi yapmak için insan kendini olduğundan daha iyi görmelidir"
Yaptigin hataLardan pi$manLik duymuyor, ke$ke demiyorsun. Dogru yoLdasin. Cünkü sende biLiyorsun pi$manLigin ve ke$keLerin hic bir$eyi degi$tirmeyecegini.. Tam aksine bunLardan kendine ders cikarip, düz yürüyosun.. Aferriiin sana hep böyLe oL.!
Kendinizi genç hissetme eğilimindesiniz. Ancak yaşınızla doğru orantılı olarak gelecek tecrübeleri ve olgunluğu gerektiği gibi yaşayamazsanız bu kez de çocuğunuzun evden ayrılması ya da işten çıkarılmak gibi bir durum sizde şok etkisi yaratabilir. Bunun sonucunda düşünce yapınız tamamen değişmek zorunda kalır.
Türbitak sınıfındasın! Tebrik ederiz, zekiler sınıfı. Diğer sınıftan arkadaşların sana "ıyy inek otluyo trene bakmak için inek aranıyo" gibi sözler sarfetseler de, sen biliyorsun ki, onlar seni kıskanıyor. Ayrıca sen kendinin farkındasın. Arkadaşların çok iyi; köklü arkadaşlıkların olabilir. En iyi sınıftasın ama; bu başarını asla hırsa dökmemelisin. En esprili sınıf ve eğlenceden geçilmiyor!!!
Olum bu adi ustunde...43 sene sonra aramizda olmayacaksiniz buna uzulmedik degil.Ama elden gelen bisey yok.Bu kalan yillarinizi doya doya mesut sekilde gecirmeye bakin yoksa olum saatiniz geldiginizde keske diyeceginiz bir cok sey geride kalcak.Aklinizda olan seyleri biran once yapmaya koyulun....