O sadece benim,farklı zevkler edin
Aşırrrı tatlısın ama içindeki karanlığı kimse bilmiyor;<
Sen Chigiri'sin! Yorgun ama Mutlu birisin, İnsanlar seni çoğunlukla seviyor ancak düşmanlarında var... Harika bir çocukluk geçirdin, Şansın pek yaver gitmiyor gibi duruyor!
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗