Kendilerini Sosyal Demokrat olarak tanımlarlar... Atatürk'ün kurmuş olduğu partidir... İktidara büyük bi özlem duymaktadır.. Genel Başkanı partinin adının gerisinde kalmasından dolayı çokca eleştirikmektedir.. Merkez Sol Parti olarak kategorilendirebiliriz..
Sen çok havai bi tipsin. xD Eğlenmeyi , gezip tozmayı , kafana ne eserse yapmayı çok seviyorsun. İnsanların hakkında ne düşündüğü umrunda değil. Ama insanlar da senin bu durumunu benimsemiş görünüyor. Herkesi kendine hayran bırakıyorsun.
Uyumlu, sicakkanli birisiniz. size nasil davranilmasini istiyorsaniz siz de herkese oyle davraniyorsunuz. sadik ve durustsunuz, yapmacik insanlara ve dedikoduya karşisiniz.