Elma: (Ask) Cazibeli, fiziksel olarak dikkat çekici,etkileyici... Hos bir auraya sahip. Flörtöz ve maceraperest ama hassas ve her zaman asik bir tip. Sevmeye ve sevilmeye merakli. Sadik ve hassas bires. Cömert. Bilimsel konulara yetenegi var. Bugün için yasar. Hayal gücü yüksek.
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Otur yerinde yorum yap, ç.g.h. diyenler şak şak şak :D
Sesiniz çok mükkemmel.Sanatla uğraşıyorsunuz.Tiyatroyada ilginiz var.Siz Oğuzhan Koç olmalısınız.
Her görevi ve sorumluluğu ustalıkla yerine getiriyorsun,sempatiksin...
Gecelerin yaratığı olan vampir kansız duramazsın susuzluğunu dindir.
Sen aurora kadar sorumluluk sahibi ve iyi kalplisin prensin seni beklio**
Onun gibi yakışıklı ve dövüşçüsün
Elenceli ve havalısın. Bazen tek senin isteğin olucakmış gibi davranıyorsun ama senin içinde ARKADAŞLIK var diğerlerinde olduğu gibi :) Aynı Rainbow Dash gibisin
Sevilmez pek ama ben seviyorum ege ye kurban olun siz
SEN BURAK SIN !!! ZOR LUKTA YASAMANIN NE OLDUGUNU BILIYORSUN HAYATA COK BASKA BIR GÖZLE BAKIYORSUN
Sen aynı Tan Sağtürk gibisin kıskanç,sevimli,inatçı birisin.Ama nanaya (Evrim Akın) çok soğuk davranıyorsun!Öyle yapma o seni o halinle beğeniyo zaten!Biraz Değişmelisin!:(