Merkezdesın..Zor Kararlar Senı Beklıyor..Atla Arabana Guneyde Bogazı Turla,Yada Kuzeye Fenere Dogru Gıt,Oda Olmadı Kılyosa Gıt Gderken Manzarayı Kacırma Sakın..Karar Senın.Eger Araban Yoksa Bır Parka Otur Martılara Yem At..Martıların Degerını Bılıosun Anlatmama Gerek Yok Zaten..Hafta Sonu Ise Eger Maca Gıdebılırsın..Gıt Ve Kulubu Destekle..Unutmadan Madendeysen Eger Aksam Balkonunda Manzaraya Karsı Rakı-Balık Yapmayı Unutma..
Aslında göründüğünüz gibi değilsiniz gerektiğinde SOĞUKKANLILIĞINIZI KORUSANIZDA İÇTEN İÇE duygularınızı yaşayan ve bunu pek sık belli edemeyenlerdensiniz!!!! Çok iyi empati kurabilir ve duyarlısınızdır!!!!!Ancak biraz daha duygularınızı dışarı vurmalı ve pollyanna cılığı oynamamalısınız!!!!
Teshis: Siz ortama nese katan votka gibisiniz. Eglenmeyi seviyor, hayatta yasadiginiz her seyden keyif almaya bakiyorsunuz. Nesenizle girdiginiz ortamlarda da en dikkat cekici insanlardan biri siz oluyorsunuz. Sorunlarini cok kafaya takmiyor, keyfinizi kacirmamaya calisiyorsunuz. Eglence soz konusu oldugunda gozunuz hic bir sey gormuyor ancak bu durum kimi zaman sorunlara karsi duyarsiz kalmaniza da neden oluyor. Bu konuda biraz daha dikkatli olmalisiniz. Neseniz daim olsun!