-Tebrikler, Zeki Çıktın :) Gerçekten Zekisin :) Valla bak :)) Ama Bi Saniyede 15x15 in kaç olduğunu söyleyemezsin :))
Daima gülümsersin!Seni kimse asla üzemez.Sana yakışanda bu.
Sen Karina sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
WONYOUNG! Grubun en güzeli, demekki gerçekten güzelsin. Sen her zaman merkezsindir. Ortada olmak senin hakkın, doğuştan sahne için doğmuşsundur, poz vermeye de bayılırsın. SEN MÜKEMMELSİN
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Enerjik, dışa dönük ve pozitif birisin. Her zaman iyimser düşünürsün. Dans etmeyi seversin ve bunu çok güzel yaparsın. İnsanlar tarafından sen harika biri olarak görülüyorsun!
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Sen bir Jungkook fanısın ve onun ''SEVGİLİSİSİN''
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
Senin ruh eşin soyeon Rider ruhlusun soğuk gözünsende değer verdiklerine çok samimisin ilişkide baskınsın