Sen tamamen kopmuşsun kulağına küpe sarkık bir jean bol t-shirtler uzun zincirler tam sana göre hadi hareketlen
Bak resme.Çalışmadan sınava girersen böle olursun
Ne göründüğün kadar masum ne de göründüğün kadar cadısın bence sen en mükemmel karaktersin...
Yesilcamin vazgecilmez genelev patronicesi, kotu kadin…turk sinema tarihinin en vamp kadini.Sigara icisiyle, sari saclariyla ,kahkasiyla efsane olmus kotu kadin...
Arkadaşlarınla para toplayıp savaş uçakları,savaşgemileri silahlar alıp o kişinin evine saldırı yaparsın
Gerçekten çok iyi fikirlerin var ve düşünceli birisin. Etrafındakilere yardımcı olabiliyosun.
Sen hazır cevap veren birisin,dikat eksikliğin var biraz sanırım.Ama yinede eğlenceli bir arkadaşsın
İntikamcı bir tipsin birine kızdınmı ondan mutlaka intikamını alırsın ama arkadaşlarına karşı zararsızsın
Sen tamamen hayattan soğumuş bir insansın canıımm :D
Denizlerin altinda masmavi sularin icinde yasayan guzel ve sevimli bir deniz kizidir.
Aşk senin için bir tutku.Biri senden mi hoşlanıyor?Onu itiraf ettirmek için elinden geleni yaparsın ve tam bir aşk yaşarsın !
Kesinlikle şıklık, rahatlık ve tatlılık bu ayakkabıda birleştirilmiş. Ne duruyorsun... Bu ayakkabılar senin için yaratılmış... Hemen kredi kartını kap!!!...
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Salı, Pazartesi ile Çarşamba arasında haftanın ikinci ya da üçüncü günüdür. Salı gün adı dilimize iki ayrı dilden gelmiştir; ilki Arapça üçüncü gün anlamında Sellase, Selase ثلاثة sözcüğü, ikincisi de Farsça-Süryanice gene üçüncü gün anlamında Seşenbe sözcüğüdür. Eski Türkçe'de bu güne 'Üçünç denir.
Yardıma ihtiyacı olan kişilere kendinde olan bişeyi verirsin.
Sen kendini beğenmiş bir pisliktin eskiden şimdi ise!İyi kalpli bir kıza dönüştün!Ama biraz saf olduğun söylenebilir!Ve birazda kıskanç!Ama içinde bir iyilik varki bu kötülükleri yok edebileceğine inanıyorum!
Sen birazcık aptal,ama arkadaşlarını seven bir prensessin.
Çok kötüsün ama çok değil Star ı çok seviyorsun.
Sen Twilight Sparkle’sın! Başarılı, ciddi bir kişiliği olan, dersleri okulu seven, tek başına yetebilen, kitaplarına çok değer veren birisin. Ama şunu söylemek gerek ki bu kitap bile olsa arkadaşların senin için her şeyden çok önemlidir.
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.