Demokrasiye önem veriyorsunuz, ekonomide devletçilik modelini destekliyorsunuz... İnsanlar arası ayrım yapacak olursanız; din, ırk veya renk sizin için önemli değil, önemli olan o insanın çalışkanlığı ve onurudur. Ayrıca, büyük bir komutansınız, savaş alanına çıktığınızda, sesiniz tüm alanda yankılandığında, herkes çakı gibi dimdik durur ve tek bir çıt dahi çıkmaz. Söylediğiniz şeyleri, verdiğiniz emirleri, ilahi emirler gibi dinler ve uygularlar; herkes size büyük bir saygı duyar.Bu yolda devam ederseniz, saygı duyulan birisi olarak anılırsınız.
Siz bir rüya tabircisi, görücü ve bilicisiniz... Konuşmalardaki sessizliklerden, mektuplardaki satır aralıklarından adeta ikmikle süzüyorsunuz anlamı. O kadar iyi bir gözlemcisiniz ki, size yalan söylemek mümkün değil. İnsanlara en gizli sırlarını itiraf ettirmekte üstünüze yok. Bu kadar gözlem ve farkındalık sizin için çok yorucu... Hatta insanların size duydukları saygı altında ezildiğinizi hissediyorsunuz zaman zaman. Ama sizden öğrenilecek o kadar çok şey var ki, hiçbir zaman arzu ettiğiniz yalnızlığa ve dinginliğe sahip olamayacaksınız.
Elinizi attiginiz her sey ters gidiyor. Bu da sizi gerginlestiriyor. Yasadiginiz ask hizini yitirmis ve monotonlasmis durumda. Yasadiginiz olaylar bunda oldukça etkili. Üreticiliginiz durmus ve iliskiniz üzerinde baski yapiyor. Bununla beraberinde gelen maddi sikintilar yasaminiza negatif boyutlar yüklemis durumda. Tüm bunlara ragmen kisa bir süre sonra bunlari asacak ve eski mutlulugunuza döneceksiniz.
Kendi duyguların , kendi düşüncelerin var. Ama çoğu zaman başkalarının etkisi altında kalıyorsun. Birinin sana söylediği en küçük şey seni inatlaşmaya , kararını değiştirmeye veya doğrularından vazgeçmeye itebiliyor. Aileye değer veriyorsun. Senin için paradan çok huzur önemli. Ama paranın da keyfini sonuna kadar sürebilecek yapıdasın. :D
Gelecekte herşey ne kadar güzel olacak,değil mi?Güneş tavında,mevsimler yolunda,memleket vatandaşın kolunda,bir mutluluk,bir saadet..Gündoğumu-günbatımı,arada geçen kocaman bir gün,ne keyif-ne güzelliktir bu!Dünya güzel,hayat yaşanası ve siz tam çağında gelmişsiniz dünyaya,değil mi?Kutlarız ve mutluluğunuzun devamını dileriz...Valla,keyfinizi bozmayın tabii ama,bi elli kuruşunuz var mıydı?Simit alıcam da,iki gündür bişii yemedim abii..Al sana 1 lira,akşam pazarı yedi simit alısın bununla.Günde 1 tane yesen,1 hafta yaşadın gitti sayemde.1liraya1hafta,ayda4liraya ne güzel hayat!Hesap doğruymuş lan!Bi de günahını aldık başbakanın.Memura yüzde 4 yeter o halde,ehe eheheheheehheeee...tsahhhaahahatsshhh..hssshhhss..
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
İnsanlar sizi doğal liderlik yeteneğinizle ama ama biraz düşüncesiz biri olarak tanırlar. Başlıktan da anlaşılacağı üzere özgürlüğünüze son derece düşkünsünüz. Hayatta her şeyi en azından bir kere yaşamak istiyorsunuz. Çevrenizdeki insanlar yaydığınız bu heyecan dalgasından çok mutlular ve sizinle yakın olmak istiyorlar.