MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Tebrikler Çok aşırı şanslısınız şansınız size heryerde yardım ediyor...iyi şans peşinizi bırakmıyor...Şans oyunlarında yolunuz çok açık /Dört Yapraklı Yoncasınız/Appication By Ozan Ersoy
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Deniz olucak...Huzuru, sadakati ve eğlenceyi aradığınızı söyliyebiliriz.
Artık şu toz pembe gözlükleri çıkar... hayatta cadılıkta lazım :)
Sen rumi gibi lider ruhlu,sır dolu birisin
Hani derler ya; ne de olsa hepimiz insanız, bazen hata yaparız. İşte siz bu lafa çok yakışıyorsunuz. Arada aklınızdan hinlikler geçmiyor değil. Şeytandır dürter! Ama bunun haricinde, ondan çalayım, bundan çırpayım, şuna kötülük yapayım gibi kasıtlarınız yok. Hatadır, yanlıştır, olur böyle vakalar deyip, üstünden kolayca geçebiliyorsunuz. Geçiniz de zaten, o kadarı hepimizin elinin kiri.
Seni italyanmışsın bu güne kadar biliyormudun?İTALYA
ÇOK BİLMİŞ KENDİNİ BEGENMİŞ UKALA DÜMBELEĞİ OLAN ŞİPŞİRİN
Tıpki Sandy'sin..Akıllı,güçlü,mantıklı,düşünen ve sevilen birisin..Birçok arkadaşın var..
En sevdiğin renk sarıdır. İşlerin genellikle çok hızlıdır. Bu yüzden hızın sayesinde çevrendekileri şaşırtabilirsin. Baskı altında tutulmayı sevmezsin, özgür bir ruhun var. Sevecen ve neşeli bir karaktere sahipsin.
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Jax misirdan korkuyo Açiklama yok Ehe
Cekici ve populersiniz.. kolayca arkadaş edinebiliyorsunuz.. kendinden emin tavirlarinizla grup icinde liderlige yakişiyorsunuz
ÖNSEZİLİ: Önsezilerin çok kuvvetli ve sen onlara güveniyorsun. İçgüdülerinin hayatını yönlendirmesine izin veriyorsun. Bu da seni başarılı yapıyor. Öğretmenlerin seni sevmesi, beğendiğin çocuğun senden hoşlanması, moda hakkındaki doğru kararların hep önsezilerinin gücü sayesinde !
İçersem sonuna kadar içerim diyenlerdensin. O anki ruh haline göre bazen sek, bazen de redbul ile beraber götürüyorsun vodkaları (: Sonuna kadar içip sarhoş olmak senin büyük eğlencen ...
Birbirine benzeyen iki kız ya da erkek mükemmel anlaşacakları kesin..
Ya senin kadar güzel bulunmaz dünyayı çıldırtıyosun devam et
Sen gelmiş geçmiş en güçlü kızsın.Ve eğlencelisin arkadaşların bu güçlü halini seviyor çok şanslısın
Sen çok kuvvetli ve güzel bir kızsın.Her zaman amacının peşinden giden,prensin gelmesini beklemeyen de onun peşinden giden,kuvvetli bir kişiliği olan birisin.Tabuları yıkmaya her zaman hazırsındır.
Sen Violetta 'sın. Şarkı söylemeye bayılıyorsun.
Hafif gıcık bir kişiliğe sahipsin çoğu kişi seni sevmez ama sen enerji dolu bir kişiliğe sahipsiniz ve genelde oyun oynamayı seversin
Uğur Böceğini çok seviyor hatta bloğu var En iyi arkadaşı Merinette annesi bir otelde aşçı
Portakal Market'in sahibisin.Herkese yardım etmeyi çok seversin.
O kadar neşelisinki içinden Neşe fışkırıyo
Anna gibi, tatlısın. İyimser ve çok cesursun. Ancak ne dediğini 2 kere düşünmelisin. Elementin ateş.
Sen tam bir twisin ve arkadaşlığın ne demek oldugunu herkesten iyi biliyorsun
Ortalıkda pek görünmeyen deli bir tip olmağınla beraber insanları korkutmakda bir ustasın
Sen sen yaptın mommy long legsi bir kraliçe yaptın
Sen öfkeli korkunç uzun güçlü nightmare huggy
Cedence demek harikasın hem ruhun hem kendin elmas gibi parlıyor
Bazen yalnız olmak istersin kendini yansıtmaya çalışırsın ama aileni ve arkadaşlarını çok özlersin ve iyi birisin
Sende Blossom gibi asil birisin ve grup un başısın!
Sen arkadaşlarını çok seviyorsun.arkadaşlık hakkında araştırma yapmaya bayılırsın.
Şu an abonen veya beğenilen videon yok ama yakında tür tür videon olucak
Sen kıskanç değilsin sadece yalnızlık hissin var ve bunu söylemekten çekiniyorsun yoksa sen iyi kalpli birisin
Sen Ai'sin. Yalan söyleyen ama yalanları iyi amaçlar için kullanan idol olma eğilimli neşeli bir kişiliksin
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Dostluğa ve aşka çok önem veren duygusal birisin. Etrafta garip bir şeyler olduğunda şüpheleniyorsun. İnsanlar seni tanıdıkları için çok şanslılar.
Sen bir vampir olmak için yaratılmışsın ürkütücü fakat asilsin,kurt adamlarla yapacağın savaşlarda başarılar...:D
Sen Kuromisin!Siyah rengini çok seviyorsun.İnsanlara kötü şakalar yapmaktan zevk alıyorsun.
Tam bir moda tutkunusun! alışverişe bayılırsın özellikle makyaj v.b şeyleri çok seversin!
Briar gibi, güzelsin. Ancak uykucusun. Çok çabuk uykun gelir.
Bütün bölümleri kaçırmadan izleyip harika bi fanlık yapıyorsun.
Azimlisin, arkadaşlarını seviyorsun. Küçük önerilerde bulunmaktan çekinme. Çok iyi bir müzik kulağın var. The Rainbooms'un en yeni ve en tatlı üyesisin bence.. ;)
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
GüNceL oLayLaRı TaKip EdiYoR Ve KaFaNa Ne UygUnsA dinLiYorSun.hAdi yiNe iyisiNN ;)
Tam anlamıyla Blossoma benziyorsun...Onun gibi liderlik ruhu var sende.Fakat unutma insanlar bazen patronluk tasladığını düşünebilir.=)
Monika! Kişilik olarak Monika ile çok yakınsın. Güzel ve enstürman çalan birisin. Popülersin de. Arkadaşlarına önem veriyorsun fakat Yuri gibi sen de takıntılısın. İstediğini yapayım derken işler çığırından çıkabiliyor. Ama lütfen Monikalaşma^^
Ruh ikiziniz çok eski çağlarda yaşamış ve hayata veda etmiş birisi, ya siz dünyaya biraz geç geldiniz yada o erken... Seyrettiğiniz tarihi filmlerde, dolaştığınız tarihi mekanlarda hissettiğiniz o garip duygu bu yüzdendir. Çünkü sizin bir parçanız yani, ruh ikiziniz o dönemlere tanıklık etmiş. Çevrenizdeki kişilerin size herşeyi biliyormuşsunuz gibi davranmalarında, size akıl danışmalarında ruh ikizinizin size kattığı bilgece duruşun da çok etkisi var.
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Pamuk Prenses ismini pamuk gibi kalbi ve cucelerine olan sevgisinden almistir.Onlarla beraber her zaman mutlu ve huzurlu sekilde yasamaya devam etmistir.Dilegimiz seninde onun gibi bir kalbe ve dostlara sahip olman...
Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)
Daima gülümsersin!Seni kimse asla üzemez.Sana yakışanda bu.
.Siz tam bir güçsünüz.Size sataşan kişilerin ellerini toprakla bağlayarak istediğinizi yaparsınız.Geri kalan elementlerle ne yapacağınızı bile söylemiyoruz.Avatar the last air bender filmini okuyunuz çünki siz bir avatarsınız.Resminiz avatar
Sen lider ruhlu ve şarkı söylemeyi seven birisin içinde kötülük sihri var
Sen bir kitap kurdusun kısacası çok çalışkan bir öğrencesin arkadaşlarına yardım eder ve hep doğruluğa yönelirsin
Den twipie ikilisisin hem eğlenmeyi seven hemde kitap okumayı seven birisin
Zaten sen yollarda hoplayıp zıplarken tüm başlar sana doğru dönüyor. Diğer arkadaşlarını süsleyip onları güzelleştirmeyi çok seviyorsun.
Adrien'ın Kara Kedi'ye dönüşmesini sağlayan kwami Plagg'e benziyorsun.
Çok olgun birisin. sorunlarını konuşarak halletmeyi tercih ediyorsun bu da olgunluğun bir göstergesi zaten
Sahnede olmayı gerçekten seviyorsun gözler sende hadi gösteriyi bitir