Sen clairesin zorbalika gelemez ve caliskan ardından ortama uyum saglarsin
You are just a child, but basically a demon.
Umursamazsin:/. Arkadas cevren tarafindan seviliyorsun, ama sakalarin pek sevilmiyor:(
Sen edward’sın biraz bencil biraz naziksin ve haksızlığa gelemezsin arkadaşların ne kadar iyi/kötü olsada onları seversin ve unutma sana “iyi ki varsın” diyorlar
En çok Soos (Suus)'a benziyorsun. Fazlasıyla samimi ve eğlenceli bir kişiliksin. Dostlarınla vakit geçirmeyi hiçbirşeyle değişmezsin. Bazen gerçekten çok affallayabilir ve şaşkına dönebilirsin. Herkes seni şaşkın sansa da gerçekte bilge ve akıllıca fikir yürütme de usta birisin. Ama şu kesin; seni heyecanlandıran iki şey var... Macera ve Yemek!