Sen lisa sın!Hiç dışlanmazsın bütün herkes seni başarın yüzünden tanır derslerin mükemmel genellikle sessizsindir
Sen okokokokok sın içeri dönüksün pek arkadaşın yok depresifsin genelde siyah giyinirsin çok üzülmene gerek yok sen her zaman güzelsin canını sıkma💗