Farkında mısın bilmiyorum ama şu anda tam da Han'ın ideal tipi duruyor. Seni tanısaydı kameralar önünde ideal tipinin sen olduğunu itiraf ederdi.
Sende Lidya Gibi Çekici Ve Şarkılara Önem Verip Hayallerini Gerçekleştiren Bir İnsansın!
Sen Yaralasar kitabından Sedef Yankı Sarmaşık'sın!Biraz sakar ve sivri dilli olsanda insanları güldürmeyi biliyorsun.
"Sen Pink venomsın masum gibi gözüken ama asıl gözlerinde kırmızı bir nefret dolu birisin o senin hatan değil yanlış insanların hatasıydı ve senin suçladılar şimsek ve ay vibe veren birisin evet sen o'sun kim ne derse desin linçlere cevapınızı var"
Sende ahyeon gibisin dışarıdan rapci gibi gözüksende içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde jennie'ye çok benziyorsunuz
Sen Karina sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺