Aklın fikrin şeytanlıkta! Seni anlamak ve seninle ilişki kurmak neredeyse imkansız. Çünkü çevrendekileri kolaylıkla kandırabiliyor ve kendi çıkarlarını her şeyden üstün tutuyorsun. Ailene zaman zaman yalan söylüyor veya yaptığın şeyleri onlardan gizliyorsun. Bu da insanların sana şüpheyle yaklaşmasına ve inanmamasına yol açıyor. “Küçük şeytanlıklar yapmaktan bir şey olmaz” diye düşünüp şeytana uyma, çünkü her yanlış biraz daha büyük yanlışlara yol açar.
Takımını çok seviyorsun. İşim zor... Bak arkadaş Fener sana uymaz. Dünya'ya gözlerini kapamadan önce başka takıma geç. Hangi takıma mı? Tabi ki GS'ye. Olmaz diyorsun biliyorum. Offf. Beşiktaş'lı da ve Trabzonspor'lu da bu kadar zor olmamıştı. Gerçi onları da ikna etmek zor. Neyse. Ben seni ikna edemeyceğim. Hiç uğraşamam. Kal sen böyle.