Sizden çapkın falan olmaz siz en iyisi sevgilinizi takın kolunuza boynunuzu eğin kimseye takılmadan hayata devam.E ne de olsa bulmuşsunuz hayatınızın aşkını.Peki siz sadıksınız da sizinki de öyle mi acaba...İyi hoş da biraz da dikkat edin kaçmasın sizinki...