Sende aynı Özge ( Öykü ) gibi çok iyi niyetlisin herkesi kendin gibi zannediyorsun, kimseden kötülük beklemiyorsun, insanlara çabuk kanıyor hemen güveniveriyorsun ama seni hayal kırıklığına uğratıyorlar. üzülüyorsun, böyle kötü olmalarını anlayamıyorsun, her seferinde bir şans daha veriyorsun , çok temiz yüreklisin keşke herkes senin gibi olsa ...
Hayatınızdaki kişi yüzde yüz doğru insan olmayabilir, henüz birbirinizi yeterince tanımıyor da olabilirsiniz. Bir takım yargıları zamana bırakmanız gerekiyor. Rahatsız olduğunuz durumlarda içinize atmayıp bunu uygun bir dille karşınızdakine söylemelisiniz ki, karşı tarafın neyi niye yaptığını kavrayabilmeniz mümkün olsun, böylece hayatınızdaki kişiyle ilgili doğru çıkarımlar yapabilirsiniz. Görünen o ki siz ve sevgilinizin birbirinizi daha iyi tanımak, anlamak ve birbirinize uyum sağlayabilmek için biraz daha zamana ihtiyacınız var.Olayları daha uzaktan ve rahat bir açıdan bakabilmek için bazı yargılarınızı beklemeye alın ve dingin bir ruh haliyle ilişkinizi çözümlemeye çalışın.
İnsanlar yanında duramıyor.En ufacık şey de patlıyorsun.Koç burcu,yengeç veya boğa olabilirsin.İnsanların korkulu rüyasısın.En ufacık hata kabul etmiyorsun.Bir klüp başkanı olsan en ufacık hatada birini atabilirsin gruptan.Bunu yenmelisin.Belki de bir terapi uygulamalısın.Ama umudunu kaybetme.Bir zamanlar ben de öyleydim...